سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مقایسه مراکز خرید

بین تمام مراکز خرید کوچک و بزرگ و تولیدی پوشاک بچه گانه  خیابان 15 خرداد، مناسب‌ترین مرکز خرید در این منطقه پاساژ کویتی‌های رضا است. در این مرکز خرید می‌توانید برای سلیقه‌های متفاوت پوشاک مناسبی خریداری کنید. خرید بعضی از اقلام در این پاساژ به صرفه و بعضی دیگر با مناطق دیگر در شهر تفاوتی ندارد .

 

بیشترین دلیل انتخاب این مرکز خرید متمرکز بودن اکثر نیازهای یک خانواده در یک مکان است. در این مکان علاوه بر پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه می‌توانید انواع کیف و کفش را نیز تهیه کنید. همچنین می‌توانید لوازم آرایشی، بهداشتی، زیورآلات و لوازم مخصوص دکوراسیون را در دسترس داشته باشید.

متمرکز بودن نیازهای خانواده در یک مکان

قیمت‌های برابر با فروشگاه‌های متفرقه

بهترین از نظر تنوع محصولات

مرکز خرید بوستان و تیراژه نیز از کامل‌ترین مراکز  ر خصوص تولیدی پوشاک بچه گانه در محدوده غرب تهران هستند. این دو مکان بهترین‌ها هستند از نظر طراحی و تنوع برای تمام خانواده‌ها با هر سلیقه‌ای که دارند. در مرکز خرید بوستان علاوه بر مراکز اداری و تجاری، بیشتر بانک‌های دولتی و خصوصی و نمایندگی چند شرکت بیمه نیز حضور دارند. اگر از مشتریان دائمی فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند هستید حتما اطلاع دارید که یکی از شعبه‌های آن هم در چهار راه پونک و قسمتی از مجتمع تجاری بوستان واقع شده است.

 

مرکز خرید تیراژه نیز بازارچه کوچکی است که تنوع فروشگاه‌های آن تا حد زیادی بالا است و امتیاز بیشتری را نسبت به بوستان می‌گیرد. در این مرکز خرید علاوه بر انتخاب پوشاک می‌توانید انواع لوازم ورزشی، آرایشی و بهداشتی را نیز خریداری کنید. تعدادی از نمایندگی برندهای معتبر نیز در مرکز خرید تیراژه شعبه دارند. در این دو مرکز خرید فضایی هم برای تفریح خانواده‌ها و کودکان در نظر گرفته شده است.

 

 تنوع محصولات و فاصله نزدیک مرکز خرید‌ها

 قیمت‌های نامناسب برای برخی کالا‌ها

 

ریاد بودن تولیدی پوشاک بچه گانه که باعث میشود شما قدرت انتخاب داشت باشید.