سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لباس بچه گانه چه مشخصاتی باید داشته باشد

انتخاب پارچه مناسب در تولیدی پوشاک بچه گانه برای لباس بچه گانه بسیار مهم است. امروزه تنوع زیادی در پارچه لباس بچه گانه وجود دارد. آنچه در انتخاب پارچه مناسب برای لباس بچه گانه همیشه باید در اولویت قرار گیرد توجه به راحتی و کیفیت آن است  .

 

پارچه نخی: رایج ترین پارچه برای لباس بچه گانه پارچه نخی می‌باشد. این نوع پارچه برای پوست لطیف و حساس کودکان بسیار مناسب است. برای لباس‌های راحتی کودکان بهترین گزینه لباس بچه گانه با پارچه نخی می‌باشد. از نظر شستشو و نگهداری هم بسیار راحت و مناسب می‌باشند.

 

پارچه های پشمی: مناسب برای فصل زمستان و سرما هستند. لباس بچه گانه پشمی نرم و لطیف و در عین حال بسیار گرم  و راحت برای محافظت از کودکان در برابر سرما می‌باشند. این نوع پارچه نخ کش نمی‌شود، برش و دوخت‌شان بسیار راحت است و همچنین طرح‌ها و رنگ‌های شاد و متنوعی دارند.

 

ترکیب نخ و پلی استر: این نوع پارچه برای تولیدی پوشاک بچه گانه بسیار مناسب بود و انتخاب خوبی است برای والدین پرمشغله، چرا که چروک نمی‌شوند، عمر بالایی دارند، شستشوی آن‌ها بسیار راحت بوده و سریع خشک می‌شوند، آب نمی‌روند و  همچنین قیمت پایین‌تری نسبت به لباس بچه گانه با الیاف طبیعی دارند.

 

پارچه مخمل یا مخمل کبریتی: این نوع پارچه برای استفاده در لباس بچه گانه پاییزه بسیار مناسب است و به عنوان لباس بیرون می‌توانند مورد استفاده قرار گیرند.

 

پارچه ساتن، تافته و حریر: این نوع پارچه‌ها برای لباس‌های مجلسی و مهمانی کودکان مناسب است، اما برای لباس راحتی و روزانه آن‌ها اصلا توصیه نمی‌شود. چرا که مراقبت بیشتری نیاز دارند، خیلی راحت نیستند و  قابل اشتعال می‌باشند.

 

لاکرا: لباس بچه گانه با پارچه لاکرا بسیار راحت است. پارچه لاکرا کشی است و می‌تواند گزینة خوبی برای شلوار و لگ بچه گانه باشد.

 

 

از دیگر نکات مهمی که حین انتخاب پارچه در تولیدی پوشاک بچه گانه برای لباس بچه گانه باید به آن‌ها توجه کنید : سبکی و لطافت پارچه، کیفیت پارچه، چگونگی شستشوی پارچه و ثابت ماندن رنگ آن بعد از شستشو و... می‌باشد.